عذرخواهی گروه سایپا از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودرو های تیبا
شاپ: معاون سایپا در مورد علل بروز تاخیر در تحویل خودرو های تیبا و تیبا 2، توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، فرزاد غزایی درباره تاخیر در تحویل خودرو های تیبا و تیبا ۲ گفت: با هدف ارتقاء کیفی خودرو های مذکور این گروه خودروسازی اقدامات واکنش سریع و سختگیرانه ای تعریف کرده تا بتواند رضایت مشتریان را درباب کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم منجر به تاخیر زمانی در تحویل این خودرو ها شده است.
او اشاره کرد: این اقدامات تعریف شده و در حال اجراست و تمام توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده است.
معاون کیفیت سایپا در ادامه اشاره کرد: سیاست های جدید گروه سایپا از بهمن ماه سال قبل با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نقصها اعلامی از طرف مشتریان و همین طور جایگزینی محصولات با طراحی جدید بجای خودرو های قدیمی در اولویت قرار دارد.
او اضافه کرد: علاوه بر سرمایه گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.
غزایی ضمن عذرخواهی مجدد از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودرو ها اظهار داشت: امیدواریم با اقدامات درحال انجام و تعامل با سازمان های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان گرامی در ایام آتی برطرف شود.
او در آخر اضافه کرد: گروه سایپا خودرا متعهد می داند تا هر نقصی که از طرف مشتریان اعلام می شود را با بهره بردن از شبکه گسترده خدمات بعد از فروش شرکت سایپایدک و امداد گران شرکت امدادخودرو سایپا در کمترین زمان ممکن و بصورت ویژه رسیدگی و رفع کند.
منبع: shaap.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب