یك عضو كمیسیون عمران مجلس تاكید كرد

افزایش تاخیر ایرلاین ها باعث نارضایتی مسافران شده است

افزایش تاخیر ایرلاین ها باعث نارضایتی مسافران شده است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش تاخیر ایرلاین ها زمینه نارضایتی مسافران را فراهم نموده و لازم است که ایرلاین ها در جهت افزایش کیفیت خدمات خود گام بردارند.


غلامرضا شریعتی در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به لزوم ورود سازمان هواپیمایی به تاخیر چندین ساعته پروازها و نقص فنی هواپیماها، بیان نمود: یکی از علل تاخیرهای چند ساعته ایرلاین ها نقص فنی هواپیماست. متاسفانه شاهد می باشیم که تاخیر پروازها افزایش پیدا کرده و زمینه نارضایتی مشتری های ایرلاین ها را به وجود آورده است. از نظر بنده برای ساماندهی صنعت هوایی باید دو مسیر پیموده شود.
ایشان در ادامه اظهار نمود: یک مسیر حمایت دولت از ایرلاین هاست. وضعیت صنعت هوایی بگونه ای نیست که بخش خصوصی به تنهایی بتواند آنرا سامان دهد. دولت باید به ایرلاین ها از بعد ساختاری کمک نماید تا بتوانند از خارج قطعات را وارد کنند. مسیر دوم به خود ایرلاین ها باز می گردد. ایرلاین ها برای آنکه همچنان بتوانند توجه مشتری را جلب کنند، باید مقداری از خودگذشتگی داشته باشند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایرلاین ها باید کیفیت خدمات خویش را بالا برده و با برنامه ریزی دقیق تاخیرها را به حداقل کاهش دهند. بخش خصوص و مالکان ایرلاین ها باید اولویت اول خویش را جلب رضایت مشتری های خود قرار دهند. هم بخش خصوصی و هم دولت اگر دست به دست هم دهند شاهد ساماندهی ناوگان هوایی خواهیم بود. ناوگان هوایی کشور جزو نیازها و الزامات حمل و نقل کشور است. دولت باید از این بخش حمایت کند. خود ایرلاین ها هم برای ادامه فعالیت در این حوزه باید به کیفیت خدماتی که به مسافران عرضه می دهند، توجه داشته باشند.




1401/03/17
11:37:18
5.0 / 5
875
تگهای خبر: برنامه , خدمات , صنعت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
شاپ SHAAP