امضای تفاهمنامه همکاری دیجی پی و بانک صادرات

امضای تفاهمنامه همکاری دیجی پی و بانک صادرات

به گزارش شاپ، دیجی پی و بانک صادرات تفاهمنامه همکاری امضا کردند و از این پس، بانک صادرات هم به جمع تأمین کنندگان مالی سرویس دریافت وام دیجی پی پیوست.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، روز سه شنبه دوازدهم دی ۱۴۰۲، بانک صادرات و دیجی پی در مراسمی تفاهمنامه ای برای تخصیص اعتبار به کاربران دیجی پی امضا کردند.
در واقع این یک تفاهمنامه سه جانبه بین دیجی پی، دیجی کالا و بانک صادرات است و برپایه این قرارداد و همکاری مشترک از این پس، بانک صادرات هم در جمع تأمین کنندگان مالی سرویس دریافت وام دیجی پی قرار گرفته است. طبق این تفاهمنامه کاربران دیجی پی علاوه بر طرح های بانک ملت و بانک تجارت می توانند با انتخاب بانک صادرات بعنوان تأمین کننده مالی خود از دیجی پی تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت نمایند. کاربرانی که این تسهیلات آنلاین را دریافت می کنند می توانند از ۲۳ فروشگاه همچون دیجی کالا خرید کرده و در اقساطی ۱۲ ماهه مبلغ دریافتی خویش را تسویه کنند.
محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات در رابطه با این تفاهمنامه اظهار داشت: صادرات یک بانک ۸۰ ساله با ۶۰ هزار نفر نیرو است و همکاری و صبوری دیجی پی در درک این مورد سبب شد این تفاهمنامه به ثمر برسد.

او افزود: جایگاه برند صادرات و دیجی کالا مشخص است و هر دوی ما سهم زیادی از بازار خودمان را در اختیار داریم. تابحال ۴۰ میلیون ایرانی از خدمات بانک صادرات بهره برده اند. من بارها تاکید کرده ام تا چند سال آینده بانک به مفهوم امروزی آن وجود نخواهد داشت. همین حالا هم بانکها در گوشیهای موبایل افراد جای گرفته اند و جز در موارد خاص کسی به سراغ بانکها به شکل حضوری نمی رود.
هدف فراگیری مالی است
هومن امینی مدیرعامل دیجی پی هم در رابطه با این تفاهمنامه اظهار داشت: روی همکاری با بانکها حساب کرده ایم و همکاریهای مشترک با سازمان های مالی از اهداف مهم ما در دیجی پی است. از سویی به جهت اینکه بتوانیم سرویس اعتباری دیجی پی را متنوع تر و تکمیل تر نماییم از همکاری با بانکهای جدید استقبال می نماییم.
امینی در ادامه به مبحث رتبه بندی اعتباری و فراگیری مالی هم اشاره نمود و اظهار داشت: فراگیری مالی از آغاز راه اندازی کسب و کارهایی مثل ما در اولویت بود. در واقع لندتک ها با این هدف تأسیس شدند تا سرویسهای مالی عادلانه تری را در اختیار کاربران قرار دهند و در نگاه کلان همکاری با بانک این امکان را فراهم می آورد. ما از بانکها می خواهیم ما را بخشی از چاره برای مشکلات مالی موجود بدانند و به شرکتهای فناور اعتماد بیشتری کنند.
توسعه فین تک ها در گرو همکاری با بانکها است
حمید محمدی مدیرعامل دیجی کالا هم در ادامه ضمن تاکید به همکاری با بانکها برای توسعه کسب و کار دیجی کالا و دیجی پی، توضیح داد: توسعه فین تک ها در گروه همکاری با بانکها است و اگر این درک و همکاری دوجانبه رخ بدهد، مسلماً فین تک ها و لندتک ها بیشتر از پیش توسعه پیدا خواهند کرد و این مساله به نفع کاربران و تمامی ذینفعان این صنعت است. محمدی ادامه داد هم بانک صادرات و هم دیجی کالا دو برند با کاربرانی میلیونی هستند که می توانند از این بازار به نفع توسعه یکدیگر بهره مند شوند.


منبع:

1402/10/16
16:33:37
5.0 / 5
334
تگهای خبر: بازار , برند , خدمات , صادرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
شاپ SHAAP