محبوب ترین هدایای تبلیغاتی کدامند؟
شاپ: در ادامه محبوب ترین موارد هدایای تبلیغاتی که بگفته مصرف کنندگان، توسط شرکتها بصورت رایگان اهدا شده است را معرفی می نماییم.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، انتخاب هدایای تبلیغاتی عالی برای تبلیغ نام تجاری می تواند ترسناک و استرس زا باشد. بهترین راه برای از بین بردن استرس ناشی از انتخاب مناسب هدایای تبلیغاتی برای تجارت شما، بررسی این است که مصرف کنندگان از چه کالاهایی نگهداری و بطور مکرر استفاده می نمایند.
محبوب ترین هدایای تبلیغاتی
در اینجا محبوب ترین موارد هدایای تبلیغاتی که بگفته مصرف کنندگان، توسط شرکتها بصورت رایگان اهدا شده است را معرفی می نماییم.
۱. ماسکهای سفارشی صورت با آرم تجاری
در راس فهرست امسال ماسک ثبت شده است. ASI دریافت که ۵۷٪ از مصرف کنندگان بیشتر در رابطه با تبلیغاتی هستند که به آنها ماسک صورت سفارشی داده اند. بیش از ۸۰٪ از مصرف کنندگان می گویند که آنها تمام وقت یا بیشتر اوقات آنرا در انظار عمومی می پوشند.
با توجه به این واقعیت که به زودی انتظار نمی رود آنها بعنوان یک قانون ناپدید شوند، ماسک ها هم یک محصول تبلیغاتی هوشمند برای سرمایه گذاری هستند و هم یک محصول مفید و مورد نیاز برای مصرف کنندگان.
۲. محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط زیست
محصولات سازگار با محیط زیست طی چند سال قبل بطور مداوم درحال افزایش بوده است. و مدام قوی تر می شود. ASI دریافت که روند پایداری همچنان بر رفتار و ارزشهای مصرف کننده تسلط دارد. سال گذشته، تقریباً یک سوم زنان اظهار داشتند که اقلام پایدارتری نسبت به سال قبل خریداری نموده اند. نمونه هایی از محصولات سازگار با محیط زیست در زرین گیفت، گلدان های تبلیغاتی و گیفت یلدا می باشند در عکس زیر نمونه ای از آن آورده شده است.
این یک سرمایه گذاری عاقلانه برای شرکت هایی است که مایل به بهبود مطلوبیت برند هستند. محصولات پایدار بر روی مارک ها تأثیر دارند.
۳. تکنولوژی - درایوهای تبلیغاتی USB
فکر می کنید آنها چیزهای قدیمی هستند؟ باردیگر فکر کنید داده ها نشان میدهد ۵۶٪ از مصرف کنندگان درایو USB را بجای پاوربانک انتخاب می کنند. و این فقط روندی نیست که ما با نسل های قدیمی تر می بینیم. بررسی ASI نشان میدهد که حداقل نیمی از مردم هنوز یک درایو USB را انتخاب می کنند.
بزرگترین نتیجه ما از این یافته ها این است که همیشه وقتی صحبت از فناوری می شود، انتخاب ها فقط چیزهای جالب و جدید نیستند. مواردی وجود دارد که به دلیلی بطور مداوم پرفروش هستند. درایوهای USB همه کاره، مفید هستند و مردم آنها را نگه می دارند.
۴. لباس های تبلیغاتی
لباس های تبلیغاتی بطور متوسط ۱۶ ماه توسط مصرف کنندگان نگهداری می شود. این مدت ماندگاری بسیار طولانی است. در ضمن آن زمان گزارش شده است که ۶، ۱۰۰ نمایش ایجاد می کنند. این ۶، ۱۰۰ کره چشم است که مارک شما را برای هر محصول لباس بیرونی با آرم ارائه می دهد.
۵. تی شرت های چاپی سفارشی
مصرف کنندگان بطور متوسط ۱۴ ماه تی شرت ها را نگهداری می کنند. و آنها را به یک محصول تبلیغاتی با یکی از قدرت های طولانی مدت تبدیل می کند.
در نظر گرفتن جسورانه و درج پیام با تی شرت های چاپی سفارشی. با توجه به این که ۶۳٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند محصولات و خدماتی را از شرکت هایی بخرند که هدف خاصی دارند، تی شرت های تبلیغاتی می توانند راهی عالی برای به نمایش گذاشتن ارزش ها و اعتقادات تجاری باشند.
۶. نوشیدنی های تبلیغاتی سفارشی
نوشیدنی های تبلیغاتی سفارشی یکی دیگر از کالاهای تبلیغاتی محبوب است که همیشه استفاده خواهد شد.
باز هم، همانطور که می بینیم تمرکز بر پایداری نگرانی هایی مانند محصولات پلاستیکی یک بار مصرف را به وجود می آورد، بطری های قابل استفاده مجدد بعنوان یک کالای معتبر نوشیدنی درحال ظهور هستند.
۷. محصولات خانگی و کاری
با تغییر منازل به محل کار ازراه دور، اقلام اداری یک کالای تبلیغاتی داغ هستند که همچنان تقاضای زیادی دارند.
به محصولاتی فکر کنید که کارمندان ممکنست در دفتر به آسانی به آنها دسترسی داشته باشند، اما نه لزوماً در خانه هایشان. اگر همه چیزهایی را که آنها برای تسخیر روز کاری خود احتیاج دارند فراهم گردد، به احتمال زیاد کالای تبلیغاتی شما بعنوان یک کالای ضروری دیده می شود.
۸. کلاه و سرپوش چاپی سفارشی
با متوسط ۳۴۰۰ نمایش در طول ۱۰ ماه زندگی، واقعاً نمی توانید قدرت کلاه های تبلیغاتی را انکار کنید.
کلاه را می توان هرروز در داخل و خارج پوشید. این موجب می شود که در زمان های مختلف در مکان های مختلف در معرض مخاطبان مختلف قرار بگیرند. بعلاوه، کلاه ها را می توان برای روزهای متوالی استفاده نمود. اما همیشه در مورد پوشاک های مارک دار دیگر اینطور نیست.
بنابراین کدام یک از محصولات تبلیغاتی سال ۲۰۲۱ برای تجارت شما مناسب است؟
مهم است که به یاد داشته باشید که در هر صنعت و کسب و کاری، تجارت و مشتری متفاوت می باشد. همه این محصولات، سبک ها یا ایده های پرطرفدار مورد پسند خریدار ایده آل شما نیستند. محصولات و روندهایی را که مطابقت بیشتری با ارزشهای برند شما دارند انتخاب کنید.
در اینجا تعدادی از عوامل اصلی برای انتخاب بهتر را ذکر می کنیم:
قدرت ماندگاری بالا
مفید بودن
هنگامی که زمان سفارش کالاهای تبلیغاتی موثر برای نام تجاریتان است، این اقدامات مهم را در ذهن داشته باشید. با تعمق و هوشمندی در مورد محصولات خود، یک قدم برداشته اید تا مشتریان خودرا خوشحال کرده و نام تجاری خودرا فعال کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع: shaap.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب